czwartek, 28 listopada 2013

Adwentowe dekoracje

Na większości blogów można już od jakiegoś czasu zaobserwować dekoracje przypominające o adwencie-czasie oczekiwania na Boże Narodzenie. Są świeczniki,są i kalendarze.Jak byłam mała,uwielbiałam takie z czekoladką na każdy dzień ;) Sama jednak jakoś nie mam takiego zwyczaju żeby robić kalendarz ale w tym roku zrobiłam sobie małą,skromną dekorację adwentową.Nic specjalnego,nic wielkiego,ot- zmieniłam troszkę wiszące drewniane gwiazdki na badylku,które pokazałam w poprzednim poście.I tak sobie wiszą :)


                               




           A teraz czas na adwentowe dekoracje inspiracje:

                           












Miłego wieczoru i słodkich snów :)








23 komentarze:

  1. Badylek i u mnie się pojawił, ale nic więcej narazie nie powiem.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nigdy kalendarza nie robiłam, ale bardzo w tym roku chcę takowy mieć. a Twoje gwiazdki niby nic, a jednak jest klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kochana,adwent tuż tuż,trzeba zakasać rękawy i robić kalendarz :))

      Usuń
  3. Piekny badylkowy kalendarzyk - prosto i efektownie :)

    ps. wydawało mi się, że już Ci tu zostawiałam komentarz... chyba się nie zapisał.

    Miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ostatnio się dzieje z komentarzami bo i ja gdzieś dodawałam i się nie pojawiły
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Twoja dekoracja śliczna! a i inspiracje słodkie♥...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Moja dekoracja taka skromniutka,bez rozmachu :)

      Usuń
  5. podoba mi się, zwłaszcza te dekoracje adwentowe w szklanych słoikach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam takie dekoracje.Twoja cudowna,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, szkoda ze nie mam czasu na tego typu decoracje, chetnie bym sie pobawila :)

    W wolnej chwili zapraszam na metamorfozę przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatna i urocza ozdóbka adwentowa! To drewniane gwiazdki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,drewniane,z takiej cienkiej sklejki,dostępne w Rossmanie :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Badylki lubie :))) Fajnie wygladaja te adwenowe liczby :)
    Inspiracje przepiekne!
    Ja kalendarza nie robie ale jutro pierwsza swieca zaplonie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie nie ma kalendarza ale przecież nie musi być,można skusić się na inne adwentowe dekoracje :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Oj przygarnęłabym kilka pomysłów, ten z gałązką nawet chyba na pewno;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne dekoracje.
    Bardzo ładnie wyglądają te liczby.
    Zainspirowałaś mnie!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,po to są te deko-inspiracje,a nuż może też komuś coś wpadnie w oko :)
      Pozdrawiam

      Usuń