niedziela, 10 listopada 2013

Choinkowania c.d.i moje małe Must Have

Każdy ma taką swoją wish listę przedmiotów,które nam się marzy nabyć.Niektórzy spisują te rzeczy na kartce.Ja swoją listę mam w myślach i ciągle coś do niej dołącza.Postanowiłam zobrazować to,co mi siedzi i chodzi po głowie :) Nie są to rzeczy jakieś wygórowane,nie wiadomo jakie-to pewnie tylko i wyłącznie za sprawą kwestii finansowej,ale takie,na które mogę sobie pozwolić "od ręki" bez większych wyrzeczeń :)Chociaż w myślach pojawiają się i takie,których na razie nie ma szans na nabycie.Przedstawiam rzeczy,które zamierzam kupić lub wykonać sama w najbliższym(mam nadzieję)czasie.


                      Moje zakupowe must have :


                                 



1.drewniana gwiazdka
2.komoda z wiklinowymi szufladami
3.drewniane szpulki
4.nożyczki retro
5,6-materiały na poszewki
7-światełka gwiazdki


DIY Must have - do zrobienia:





                                                  1.deska z folią tablicowa
2.gwiazdka z badylków
3,4-kubeczki pomalowane np.w gwiazdki
5,6-poszewki  motywami,np.one way
7,8-bawełniane torby z nadrukiem,a raczej malunkiem


Jak widać ostatnio mam lekkiego fioła na punkcie motywu gwiazdkowego ;)

W ostatnim poście prosiłam was o radę w sprawie choinkowej poszewki.Jak jeden mąż byłyście za ochoinkowaniem całości,
tak też zrobiłam :)



Nie wiem jak u was,ale u mnie dziś za oknem szaro buro,
nawet wstawać z łóżka mi się nie chciało.
No ale jakoś trzeba się zwlec ;)
Miłego leniuchowania !


28 komentarzy:

  1. komoda z wiklinowymi szufladami i światełka gwiazdki to moje już wieloletnie małe marzenia :))
    komody nie mam gdzie postawić, ale gwiazdki w tym roku muszą być moje! ;)
    pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o taką torbę z serduchem to bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ta gwiazda z badylków też super ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. zakupowe szaleństko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maleńkie ;) Mam nadzieję.że większość uda się zrealizować.Musi się udać :)

      Usuń
  5. życzę spełnienia wszytkich marzeń!
    a ja na pewno gwiadzkę z badylków uskutecznię ♥ moze nie jedną:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko! U mnie też gwiazdki zaczną opanowywać wnętrze :)
      Buźka

      Usuń
  6. No i poszewka teraz prezentuje się idealnie:)
    Z tego must have ta gwiazdka z światełkami i do mojego must nalezy ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      No to witam w gronie gwiazdkowych fanów ;)
      Miłego wieczoru.

      Usuń
  7. Takie materialy tez bym chciala :) Suuper rzeczy :) Podusia Sliczna Twoja :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy cała sterta materiałów,nie tylko tych ze zdjęcia ale wszystko sprowadza się do kasy,niestety ;)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  8. Takie gwiazdeczki lampki można nabyć w ikei w cenie bodajże 14,99zł. Jest ich 12 sztuk i mają przyczepki do szyby, na końcu jest miejsce na baterie :) Nie ma zbędnych ciągnących kabli, tylko trzeba wyposażyć się w dobre baterie :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie widziałam na allegro takie z Ikei z przyssawkami ale mi raczej chodzi o takie do powieszenia czy położenia np.na półce.Już obczaiłam aukcję z takimi więc może uda mi się je nabyć :)

      Usuń
  9. hit-lista bardzo mi się podoba:))) chyba zrobię swoją... A poducha choinkowa jest naprawdę extra. No tak mi się podoba, że chyba się skuszę i po raz pierwszy spróbuję coś taką techniką wykombinować.
    Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo daje to dużo możliwości i radości :)

      Usuń
  10. świetna lista, moje must have też w głowie mi siedzi, choć takie zobrazowanie marzeń jest pomocne przy tworzeniu aranżacji. Poza tym nic z głowy już nie umknie;) A Twoja podusia wyszła super:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ..Fajnie,że wam się podoba mój choinkowy wytwór :))
      Fakt,można sobie pokombinować w takiej wizualizacji łącząc swoje wymarzone przedmioty w aranżacjach :)

      Usuń
  11. O gwiazdce drewnianej też marzę, muszę poprosić o nią moją Madzie. Nożyczki szypulki mam, ale inne cacuszka też bym z chącią przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdołałam wypatrzeć u babci jedynie dwie takie szpulki a trochę tasiemek mam więc przydałaby się większa ich ilość ;)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Fantastyczny efekt,sama bym się pobawiła takimi stempelkami,Tobie wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochaniutka,gdybym miała takie stempelki to by było dużo prościej i szybciej :)) Ale pomysł ze stempelkowaniem poszewek jest w mojej głowie ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. fajną masz tą listę swoich wymarzonych nabytków :):)

    poducha wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Poduszka jest genialna! A z Twojej listy zakupowej też bym chętnie skorzystała, śliczne rzeczy wynalazłaś. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Oby udało się zrealizować tą listę :)

      Usuń
  15. Świetna ta choinkowa poduszka, sama muszę pomyśleć o takim malowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń