piątek, 8 listopada 2013

Choinki i stare pieczątki-doradźcie.

Bardzo podobają mi się znane wszystkim białe poduchy z czarnymi choinkami.Niestety nie jestem posiadaczką takowej.Chętnie bym sobie zakupiła taki materiał ale nie wiem gdzie go szukać.Na allegro ni widu,ni słychu.No a jak się nie ma co się lubi,to...wiadomo.W zastępstwie postanowiłam sama sobie zrobić podobną poszewkę.

                             



Tylko się zastanawiam,czy na całej poszewce robić choinki,czy zostawić tak jak jest teraz.
Doradźcie :)

Druga rzecz-stare pieczątki.Ostatnio dostała od tata takie właśnie starocie,używane,wypaciane tuszem.Wzięłam się za ich czyszczenie i tarcie papierem ściernym ale jakoś marnie mi wyszło usunięcie tuszu.Raczej nie obejdzie się bez pomalowania ich jakąś farbą.
A może macie jakieś sposoby żeby pozbyć się tuszu?
Od razu mówię,że pieczątki były baaaardzo dawno używane więc tusz nie jest świeży.



A na koniec przypominam o moim Mikołajkowym candy.

Udanego i słonecznego weekendu :)

24 komentarze:

  1. ja bym zrobiła całą podusię w choinki :D
    co do pieczątek niestety nie wiem co Ci doradzić :/
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. podusie moga być dwie- jedna taka druga taka! a co do pieczatek, zaglądnij tu:
    http://szczesciejestwyborem.blogspot.com/2013/10/zrobmy-sobie-pieczatke-diy.html, moze cos Cię zainspiruje...
    ja bym tego tuszu się nie pozbywała, to w końcu ich historia!! takie piaczątki o d 5 do nawet 20 zł na allegro widziałam:-)))
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie poduszek nigdy za wiele :) Dziękuję za link,zaraz tam zajrzę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. prawdę mówiąc nie widziałam wcześniej poduszek w choinki, a tu proszę. Naprawdę fajna. Ja bym całą poszewkę ochoinkowała:))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym zrobila cala w choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spryciara ;)
    Na całej - absolutnie! Inaczej wygląda na pustą i nie oddaje tego samego dobrego efektu:)
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie widziałam takich w choineczki, zrób dwie, w parze zawsze raźniej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do pieczatek to nie mam pojecia :) Pomalowalabym je :) Co do podusi hmm : jak bys podzielila przod poszewki na dwa trojkaty i jedna prawa strona bylaby z choinkami ,druga bez :) A jak nie bedzie Ci sie podobac ,to mozesz domalowac na calej poszewce :) Baardzo fajny pomysl z tymi choinkami ,moze i sobie tez takie namaluje :) Juz dwie swiateczne namalowalam dla kolezanki ,wiec moze czas na nowe dla mnie :) Mozesz sobie zobaczyc u mnie jakie ,moze Ci sie spodobaja i tez takie sobie namalujesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za rady.Widzę,że wszystkie jesteście za ochoinkowaniem całej poszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchę całą bym ochoinkowała...;) niestety co do pieczątek nie pomogę;-/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobilabym cala w choinki - zdecydowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglada taka w całosci z choinek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powtorze ze innymi.Koniecznie cala w choinki , moze sprobuj zrobic niekoniecznie rowno tak jak na oryginale ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,już dawno jest cała w choinkach :)
      Ściskam!

      Usuń
  13. Takie stare pieczątki to nie lada gratka dla każdego kolekcjonera pieczątek. Ja aktualnie zajmuje się pieczątkami w https://www.maxsc.com.pl i zajmuje się nowoczesnymi pieczęciami. Mimo wszystko taka stara pieczątka to przecież jest kawałek dobrej historii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej podobają się te stare pieczątki, których widzę masz troszkę. W sume takie pieczęcie nadal się wyrabia. Warto jest poznać technologię wyrobu https://www.maxsc.com.pl/pieczatki-2/informacje-ogolne/technologia-wyrobu aby bardziej zrozumieć jak działa pieczątka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Stare pieczątki mają swój urok, ale online wyrobisz nowe tanio bez kombinowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś fantastycznego takie pieczątki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ogół takie rzeczy są bardzo ważne i ja również chcę jeszcze powiedzieć, że bardzo istotną kwestią jest to aby właśnie wiedzieć które gadżety reklamowe warto jest mieć. Jak dla mnie doskonałą opcją są teczki konferencyjne https://reklamowegadzety.pl/c/teczki-konferencyjne i je zdecydowanie warto mieć.

    OdpowiedzUsuń