piątek, 8 listopada 2013

Choinki i stare pieczątki-doradźcie.

Bardzo podobają mi się znane wszystkim białe poduchy z czarnymi choinkami.Niestety nie jestem posiadaczką takowej.Chętnie bym sobie zakupiła taki materiał ale nie wiem gdzie go szukać.Na allegro ni widu,ni słychu.No a jak się nie ma co się lubi,to...wiadomo.W zastępstwie postanowiłam sama sobie zrobić podobną poszewkę.

                             



Tylko się zastanawiam,czy na całej poszewce robić choinki,czy zostawić tak jak jest teraz.
Doradźcie :)

Druga rzecz-stare pieczątki.Ostatnio dostała od tata takie właśnie starocie,używane,wypaciane tuszem.Wzięłam się za ich czyszczenie i tarcie papierem ściernym ale jakoś marnie mi wyszło usunięcie tuszu.Raczej nie obejdzie się bez pomalowania ich jakąś farbą.
A może macie jakieś sposoby żeby pozbyć się tuszu?
Od razu mówię,że pieczątki były baaaardzo dawno używane więc tusz nie jest świeży.



A na koniec przypominam o moim Mikołajkowym candy.

Udanego i słonecznego weekendu :)

17 komentarzy:

  1. ja bym zrobiła całą podusię w choinki :D
    co do pieczątek niestety nie wiem co Ci doradzić :/
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,dzięki za radę co do choinek ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. podusie moga być dwie- jedna taka druga taka! a co do pieczatek, zaglądnij tu:
    http://szczesciejestwyborem.blogspot.com/2013/10/zrobmy-sobie-pieczatke-diy.html, moze cos Cię zainspiruje...
    ja bym tego tuszu się nie pozbywała, to w końcu ich historia!! takie piaczątki o d 5 do nawet 20 zł na allegro widziałam:-)))
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie poduszek nigdy za wiele :) Dziękuję za link,zaraz tam zajrzę.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. prawdę mówiąc nie widziałam wcześniej poduszek w choinki, a tu proszę. Naprawdę fajna. Ja bym całą poszewkę ochoinkowała:))
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym zrobila cala w choinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spryciara ;)
    Na całej - absolutnie! Inaczej wygląda na pustą i nie oddaje tego samego dobrego efektu:)
    Udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie widziałam takich w choineczki, zrób dwie, w parze zawsze raźniej;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do pieczatek to nie mam pojecia :) Pomalowalabym je :) Co do podusi hmm : jak bys podzielila przod poszewki na dwa trojkaty i jedna prawa strona bylaby z choinkami ,druga bez :) A jak nie bedzie Ci sie podobac ,to mozesz domalowac na calej poszewce :) Baardzo fajny pomysl z tymi choinkami ,moze i sobie tez takie namaluje :) Juz dwie swiateczne namalowalam dla kolezanki ,wiec moze czas na nowe dla mnie :) Mozesz sobie zobaczyc u mnie jakie ,moze Ci sie spodobaja i tez takie sobie namalujesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki dziewczyny za rady.Widzę,że wszystkie jesteście za ochoinkowaniem całej poszewki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduchę całą bym ochoinkowała...;) niestety co do pieczątek nie pomogę;-/
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Zrobilabym cala w choinki - zdecydowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie wyglada taka w całosci z choinek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powtorze ze innymi.Koniecznie cala w choinki , moze sprobuj zrobic niekoniecznie rowno tak jak na oryginale ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana,już dawno jest cała w choinkach :)
      Ściskam!

      Usuń