wtorek, 26 listopada 2013

The Liebster Blog Award

                               



Wczoraj wieczorem czekała na mnie przemiła niespodzianka,a nawet dwie-otóż okazało się,że dostałam wyróżnienia: od Angeliki ze Skrzydlatej chatki A.J oraz od dziewczyn z In staat .Jest mi niezmiernie miło!I to podwójnie :))Akurat dziś mam urodziny,więc dostałam od was przemiły urodzinowy prezent!
Nie byłam pewna jakie są zasady ale pogrzebałam w necie i dowiedziałam się,że nominacja do Liebster Award  jest otrzymywana  od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów najlepiej o mniejszej liczbie  obserwatorów,ponieważ daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która nas nominowała. Następnie my nominujemy koleje osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajemy im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
No to zaczynamy!

Oto pytania od A.J.:

1. Wspomnienie z dzieciństwa do którego często wracasz...?
Coroczne wyjazdy z rodzicami i znajomymi nad moje ukochane morze,a zaczęłam jeździć tam jak miałam dwa latka :)

2. Ulubione danie...?
Hm..chyba nie mam jednego typu,ale lubię zapiekanki makaronowo warzywne ;)

3. Największa miłość...?
Rodzinka,czekolada,kawa i rower :))

4. Kilka słów o sobie...?
Nieperfekcyjna pani domu.Lubię marzyć chociaż twardo stąpam po ziemi.


5. Wieczorową porą...?
...miło jest posiedzieć razem z rodzinką albo pojeździć na rowerze(latem)lub posłuchać muzyki

6. Największe marzanie...?
Mały drewniany domek :)
Najlepiej z widokiem na morze :))

7. Ulubiona pora roku...?
Wiosna i złota polska jesień

8. Sposób na chandrę...?
CZEKOLADA i jazda na rowerze

9. Najbardziej nie lubisz...?
Chamstwa i braku empatii.

10. Kolor ścian w sypialni i kuchni...?
Moja sypialnia to zarówno salon ale i tu i tu ściany białe :)

11. Co robisz odpowiadając na pytania... ;)
Uśmiecham się :))

Teraz pytania od Anii i Anety:

1. Co najczęściej wywołuje uśmiech na Twojej twarzy?
Uśmiech mojej córy i moja niesamowita mała siostrzenica :))

2.W jaką postać z bajki chciałabyś się wcielić?
Zawsze lubiłam Krecika,więc może to by było to :))

3. Najzabawniejsza historia jaka Ci się przytrafiła?

Kurcze,ale mnie zagięłyście...Kiedyś z siostrą sprawiłyśmy sobie nawzajem identyczne prezenty choinkowe :)Oczywiście bezwiednie!

4. Ulubiona książka?

Jest takich kilka ale niech będzie Pielgrzym oraz Demon i panna Prym P.Coelho

5. Pierwsze skojarzenie ze słowem: -chmura-?
Deszcz
6. Najlepszy prezent jakim zostałaś obdarowana/podarowałaś komuś?
Każdy prezent wywołuje u mnie radość i jest The Best :))

7. Gdybyś mogla zapytać o coś Boga, o co byś zapytała?
To by było bardzo osobiste pytanie więc pozwólcie,że nie napiszę ;)

8. Gdybys byla niewidzialna przez jeden dzień co byś zrobiła?
Opalałabym się nago na plaży :))

9.Ulubiony cytat/motto?
"Być może dla świata jesteś tylko człowiekiem,ale dla niektórych ludzi jesteś całym światem"

10. Najdziwniejsze przyzwyczajenie?
Rozczaruję was ale chyba nie mam takich dziwnych natręctw.A może mi się tylko tak wydaje;)

11. Jaka jest według Ciebie idealna headmakeowa praca?
Taka,która przynosi nam satysfakcję i radość innym :)

Teraz ja powinnam nominować kolejne osoby i zadać im pytania ale zrobię to w następnym poście.
Jeszcze raz WIELKIE dzięki dziewczyny :)

23 komentarze:

  1. no to moja droga sto lat !! wszystkiego najlepszego :)))) niech się spełnią Twoje marzenia :)))

    gratuluję nominowania :) to miłe, sama też kiedyś dostałam takie wyróżnienie :)

    fajnych ciekawych rzeczy się o Tobie dowiedziałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia zdrowia, a i Tobie pragnę życzyć NAAAAAJ!!! Niech Twe marzenia się spełniają i oczywiście gratuluję wyróżnień!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia urodzinowe :)

    Też się usmiechałam czytając Twoje odpowiedzi :)
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!:) I spełnienia tego największego marzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. samych uśmiechnietych dni♥♥♥
    no i gratulacje;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji Twojego święta!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja ustawiam sie w kolejce z życzeniami:)))
    A wyróżnień gratuluję - to zawsze tak cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęścia (które nie zawsze jest doceniane) i spełnienia marzeń :)
    Ps. Odpowiedz na 8 świetna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))
      Dzięki dziewuchy za życzenia no i za to wspaniałe wyróżnienie!
      Całuski :)

      Usuń
  9. Gratuluje i WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Odwagi i sił, by porywać się na cele i zmiany, które z pozoru wydają się trudne. Realizacji planów i nowych marzeń i kolejnych natchnień - jak fal, które pchają statek do przodu. Wszystkiego najlepszego :))) P.S. Miło Cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne życzenia no i jeszcze raz wielkie dzięki za wyróżnienie :))

      Usuń
  11. gratuluję nominacji!!!
    spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe składam :))))))))))))
    dużo zdrowia i uśmiechu i wielu wielu inspiracji na dalsze działania nie tylko blogowe :)
    aga :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego oraz najlepszego urodzinowego! :)
    I gratuluję wyróżnień, tak trzymać!
    Świetne motto, w sam raz na pochmurny jesienny dzień :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To motto zawsze poprawia mi humor i wywołuje uśmiech :)
      Dziękuję!

      Usuń