środa, 6 listopada 2013

Mikołajkowa Rozdawajka

Za wcześnie?! Nieee...
Wszyscy uwielbiamy dostawać prezenty,prawda?! Przyjemnie jest być obdarowywanym ale jeszcze przyjemniej jest sprawić komuś prezent i widzieć uśmiech na jego twarzy.
Dlatego postanowiłam zorganizować swoją pierwszą Rozdawajkę,Candy-jak zwał tak zwał,wiadomo o co chodzi :) Złożyło się na to kilka faktów.
Fakt 1-Zbliża się okres zimowo świąteczny,co wiąże się z prezentami.Moja Rozdawajka potrwa do 5.12.a więc na Mikołaja komuś z was się dostanie(nie rózgą) podarunek :)
Fakt 2-Listopad to miesiąc moich urodzin i imienin.Postanowiłam być nie tylko odbiorcą prezentów-liczę na to,że takie jeszcze się znajdą ;)-ale i sama chcę być sprawczynią czyjegoś uśmiechu.
No to dość tej paplaniny,przechodzimy do konkretów.

                                                                         




Komu rogacza?!
Komu gwiazdkę?!

Jeśli macie ochotę przygarnąć poszewkę z jelonkiem/reniferkiem(nie wiem co to ale rogacz)
 lub gwiazdką,to proszę :

1.Zostaw pod postem komentarz,w którym wyrażasz chęć wzięcia udziału w Rozdawajce.
Napisz także,który motyw poszewkowy cię interesuje oraz kolor poszewki-biały lub jasny szary.
***
2.Zamieść powyższy banerek z rogaczem na swoim blogu 
i podlinkuj go.
***
3.Jeśli nie prowadzisz bloga,podaj w komentarzu swój adres mailowy.
***
4.Obserwowanie mojego bloga nie jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w candy!


Poszewki mają rozmiar mniej więcej 40x40cm.


Zapisy do 5.12.2013 a losowanie i ogłoszenie wyników 6.12,
czyli w dniu Świętego Mikołaja.

ZAPRASZAM :)




57 komentarzy:

  1. ja! jasnoszara poduszka z gwiazda;) mniamix:) cudny prezent przedswiateczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udział w konkursie :D
    interesuje mnie podusia jasno-szara z rogaczem :):)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się zgłaszam:D dla mnie szara podusia z rogaczem będzie w sam raz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne !!!!
    Staję również, sama nie wiem jaki kolor, ale że święta robię na srebrno w tym roku więc może szara, może być gwiazdka, może być rogacz, obie są ładne i nie będę wybrzydzała, hi hi hi, obie mi pasują więc zdaję się na Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ustawiam się w kolejce :) Dla mnie szara z gwiazdką :)
    Wszystkiego najlepszego, szczęścia i uśmiechu każdego dnia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok,przyjęłam :))W prawdzie do imienin i urodzin jeszcze troszkę ale bardzo dziękuję za życzenia!!!

      Usuń
  6. Dla mnie rogacz:)))
    Wygrywanie w candy top radość, ale organizowanie candy to prawdziwa frajda...Ja też myślę o zimowym candy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze,więc się troszkę się stresuje bo nie wiem czy poszewka się spodoba ;)

      Usuń
  7. szara z gwiazdką dla An :) Są fantastico!

    OdpowiedzUsuń
  8. rogacz na szarym- bo gwiazdkę na białym to wiadomo:-)))
    ależ by było pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chetnie sie zapisuje,cudowne Candy. Stawiam na rogacza,kolor szary:)) Cudnie,jak by szczescie dopisało,pozdrawiam cieplutko;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Poo takie Slicznosci to i Jaa ustawiam sie w kolejce grzecznie :):) Jezeli moge wybierac to poprosze biala z rogaczem :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna nagroda! chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać, bardzo podobał by mi się kolor jasny szary z rogaczem:)

      Usuń
  12. I ja chętnie wezmę udział w zabawie! Stawiam na białą poszewkę :)
    Rogacz uroczy!

    Banerek tu: http://agnesssinafrica.blogspot.com

    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzę o szarej z rogaczem :-) może szczęście się uśmiechnie.
    Zapraszam również do mnie na mikołajowe candy.
    No i życzę wszystkiego najlepszego na urodziny i imienin!
    http://magicznesploty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Baaardzo chciałabym przygarnąć poszewkę szarą z rogaczem gosia.dytman@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się zapiszę, a co! :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    http://pinku-art.blogspot.com/
    Marzy mi się szara poszewka z rogaczem :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajne! uwielbiam poduszki, im więcej tym lepiej dlatego ustawiam się w kolejce po białą z gwiazdą.
    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały rogacz:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie dołacze do zabawy bo poszewki bardzo mi się pdoobają :)
    bardzo bym chciała jasnoszara poszewke z gwiazdką bo własnie w szarościach urządzam sobie salon :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. My sie tez zglaszamy do zabawy :) Nam sie obie podobaja, ale chyba rogacz bardziej zadziorny, wiec lepiej by sie wpasowal do wnetrza salonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,witam :) I jeszcze proszę napisać jaki kolor poszewki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. Z chęcią przygarnę gwiazdkę na białej poszewce :)
    dyrdzielxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja też chcę :D Przeglądam Twojego bloga już jakieś 10 min i wreszcie wpadł mi w oko banerek o candy :D Jeszcze nigdy nic nie wygrałam ale może teraz się uda :D
    Mi w oko wpadła gwiazdeczka na białym materiale :) Pozdrawiam
    A.J.

    OdpowiedzUsuń
  23. poduchy śliczne więc i ja się ustawię w kolejce zaciskając mocno ręce że poduchę z gwiazdą dostanę i szczęśliwą posiadaczką się jej stanę.... Na tle białym gwiazda świeci, cieszą się wszyscy - duzi i dzieci... ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, biorę udział, podoba się mi jasno szara z jelonkiem/reniferkiem ... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się :)
    Chciałam białą z rogaczem, ale chłopak zagląda mi przez ramię i krzyczy że on by chciał jasno szarą z gwiazdką :D więc niech mu będzie ;p trzymamy za siebie kciuki! :)
    PS. u mnie też candy, będzie mi miło jeśli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rogaś na szarym tle byłby u mnie mile widziany. Może wpadnie i zostanie na zawsze ???

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się!
    Jasno-szara gwiazdka
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się z wielką radością do zabawy.
    Chciałabym otrzymać szarego rogacza.
    Mimo, iż obserwowanie nie jest warunkiem koniecznym uczynię to z wielką chęcią :)
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. To i mała rodzinka Myszek stawi się do ogonka... Myszki lubią kolor szary i reniferki są typowo świąteczne...ale nie będziemy wybredne... Jak mikołajkowe niespodzianki- to niespodzianki...
    myszkowato.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. hej ja też listopadowa dziewczyna ;) zatem solenizantce wszystkiego co najlepsze... jeśli chodzi o poduszkę to szara z rogatym jak na miłośnika przyrody przystało :) anulek81@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również zachwycona poduchami ustawiam się w ogonku :) Obie sa przepiękne, ale chyba wybieram białą z gwiazdką :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja spróbuję... rogacz? mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ustawiam się w kolejce :) wybieram jasnoszarą poduszkę z gwiazdką.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się! Wybieram rogacza w kolorze białym. :)
    Banerek na blogu: life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja także ustawiam się w kolejce.
    Poproszę białą gwiazdkę
    Dziękuję za ta mila rozdawajke i życzę Ci wszystkiego dobrego..
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  36. szary rogacz? mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam i zgłaszam się po poduszkę.Dla mnie szara z rogaczem. Pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. I my się zgłaszamy po jasno-szarego rogacza! :)

    http://gabrysiowamama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)
    Wybieram rogacza . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Puk puk...

    Dla mnie podusia szara z rogaczem jeśli można :)

    Pozdrawiam D.

    dluszcz@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej, też się zgłaszam ; ) A że jestem leśniczką wybieram oczywiście rogacza ; ) mój mail: justyna_re@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam jelonki a teraz kiedy mam swoje pierwsze cztery katy uwielbiam je jeszcze bardziej pozdrawiam i zycze zdrowych, rodzinnych Swiat pelnych pasji milosci i rodziny :) pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia! I tobie życzę Wesołych Świąt i miłej rodzinnej atmosfery :)

      Usuń
  43. Rogacz bardzo mi sie podoba, ale i gwiazda nie pogardze ;-)
    Pozdrawiam - Ela
    ela.koltun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Co się trafi nie ważne:)
    isthemagichereforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń