środa, 20 listopada 2013

Drewniane gwiazdki

MAAAAM !!!!Zamówiłam w niedzielę a we wtorek już były u mnie!I nawet dostałam w gratisie małe drewniane serduszko! I już je uwielbiam :) Na razie stoją sobie w kuchni na parapecie,takie surowe,niepomalowane. Ale akurat tam takie pasują.Jeśli zdecyduję się na ich przeprowadzkę na salony,to może zmienią kolor.Chociaż jeszcze sama nie wiem.Ale na razie chcę się nimi nacieszyć takimi jakie są-naturalnymi :) 
Także kolejną pozycję na mojej liście Must Have mogę odfajkować :)

                                  






A teraz kilka inspiracji z gwiazdkami drewnianymi stojącymi:











Ach,jak mnie korci,żeby już zacząć dodawać świąteczne deko-inspiracje ale chyba jeszcze trochę za wcześnie :)

Do następnego!













                                 

24 komentarze:

  1. Uwielbiam takie dodatki do domu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także,a jeszcze jeśli są takie na moją kieszeń,to się nie zastanawiam za długo :)

      Usuń
  2. świetne gwiazdki, jestem ciekawa jak je ozdobisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie jeszcze nie mam pomysłu,na razie podobają mi się takie surowe :)

      Usuń
    2. Fajne są te gwiazdki i faktycznie, nie potrzebują już ozdoby, bo takie surowe są ładne

      Usuń
  3. Piekne te gwiazdki i jak widać mają wiele możliwości:)
    Podoba mi sie ta ze swiatełkami:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także podobają się różne gwiazdki ozdobione światełkami ale te moje nie są takich dużych rozmiarów

      Usuń
  4. oj u mnie tez gwiazdki na tapecie chociaż nie drewniane :)
    Bardzo ładne :)) i nie jest za wcześnie na dekoracje świąteczne bo u mnie już od kilku postów się pojawiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz,bo ja już tu nazbierałam ich trochę i trzeba będzie pomału uporządkować ten zbiór inspiracji :)

      Usuń
  5. gwiazdki królują!!! śliczne te drewienka ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. gwiazdki super! na swieta nie moze zabraknac takiej ozdoby, a i poza nimi tez swietnie sie prezentuja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się,gwiazdki to motyw nie tylko świąteczny :)

      Usuń
  7. szybko spełniasz swoje marzenia fajnie :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie wybrałam sobie na moją listę Must Have takie rzeczy,które mogę w miarę szybko zrealizować i bez ponoszenia wygórowanych kosztów :))

      Usuń
  8. Śliczne, zdradź mi gdzie je nabyłaś???? Musze takie mieć....bo mnie pokręci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro.Proszę oto link do większej:http://allegro.pl/gwiazdka-swiateczna-duza-ozdoba-drewno-decoupage-i3727855152.html
      Na innej aukcji jest także mniejsza :)

      Usuń
  9. Świetna, a zarazem bardzo prosta dekoracja.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy :)
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/2013/11/moje-swiateczne-candy-kochani-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne gwiazdki, przyznajemy wyróżnienie :) Zapaszmy na http://in-staat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń