sobota, 23 listopada 2013

Optymistyczny tryptyk

Dziś nie o gwiazdkach,dla odmiany ;)
Mam dla was zdjęcia mojego tryptyku typograficznego,bardzo optymistycznego :)) Za oknem szaro,buro i ponuro więc trzeba jakoś sobie uprzyjemniać życie,chociażby takimi małymi akcentami dekoracyjnymi.No i oczywiście kawusią z dobrym "małym co nieco" ;)


                             



Podczas wczorajszych zakupów w Rossmanie natrafiłam na różne tasiemki dekoracyjne,no i powiększył się mój składzik o kolejną-szarą w serduszka :)




Miłego weekendowania :)

30 komentarzy:

  1. Ja przecie gwiazdką nic przeciwko nie mam. Bardzo je u Ciebie lubię, ale ten tryptyk też pokrzepiający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że jeszcze nie zanudziłam tymi gwiazdkami ale ostatnio u mnie ciągle tylko o tym ;))

      Usuń
  2. Oj bardzo optymistyczny;) super efekt!!! i znów ręcznie pisałaś? rewelacja!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak-odręczna robota ;) Jak drukarki brak to trzeba sobie jakoś radzić :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. śliczne tasiemki kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! w zyciu bym nie powiedziła, że to ręczna robota!
    coś nam sie ostatnio podobne tematy piszą ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie optymistyczne przesłanie na dobry początek kazdego dnia jak znalazł:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich akcentów nigdy za wiele :)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Fajny pomysl z tym tryptykiem :):) A tej maaaalej kolekcji tasiemek to szczerze zazdroszcze :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kochana,zapewniam,że ta moja kolekcja to mały pikuś w porównaniu z innymi :))

      Usuń
  7. Po tą tasiemkę lecę z samego rana w poniedziałek...cudna jest:) A tryptyki bardzo pomysłowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam sobie zakupić podobną na allegro a tu taka niespodzianka w Rossmanie . Leć,leć kochana :))

      Usuń
  8. Podzielam zachwyt nad tasiemkami;) Też mam do nich słabość:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie:) http://mojeczterykaty-blog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam w klubie tasiemkowych miłośniczek :))

      Usuń
  9. Też planuję u siebie na ścianie zrobić coś podobnego do takiego "tryptyku" (choć nie wiem, jak mój będzie duży) - właśnie po to, żeby codziennie móc poprawić sobie humor :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nic takiego,a może poprawić humor :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  10. bardzo mi się tryptyk podoba :))))
    tasiemka świetna - też muszę się zaopatrzyć :)

    a co dobrego miałaś do kawusi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kawusi miałam moje ulubione ostatnio ciastko- Key Lime Pie :)) Pychotka!

      Usuń
  11. Zapraszam do siebie po wyróżnienie :)))
    http://skrzydlatachatkaaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te wstążki. Jutro lecę do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie tu u Ciebie, zostaję na dłużej :)
    Pozdrawiam,
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne pomysły i ozdoby ! <3

    zapraszam do siebie w wolnym czasie oraz na mój kanał na youtube ;) www.wewnetrzna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej:) bardzo fajny blog. Zapraszam do mnie: http://karmazynowabajka.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń